استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در محوطه سازی موضوعی است که درمقاله ای که به شما معرفی می کنیم به آن پرداخته شده است. همانطور که می دانید مدلسازی اطلاعات ساختمان یکی از فناوری های نوین و نوآورانه جهت مدیریت پروژه های ساختمانی می باشد که جهت تصویر نمودن آنچه که قرار است ساخته شود و آنچه که ممکن است با آن برخورد گردد در همه زمینه های مربوط به پروژه اعم از طراحی، مدیریت بودجه و هزینه ها، بازیافت زباله های ساختمانی و مواد دور ریز، مدیریت کارکنان و … کاربرد دارد.

هم اکنون مدلسازی اطلاعات ساختمان در بسیاری از کشورها بعنوان یک جزء اجباری در پروژه های ساخت و ساز شناخته شده و توانسته به خوبی در مدیریت ساختمان و پیشگیری از مشکلات بعدی در پروژه کمک کند. چه مشکلاتی که براثر اشتباه در محاسبات رخ داده و چه مشکلاتی که غیرقابل پیش بینی هستند.

 

نام مقاله:

Toward a suggested proposed model for the use of building information modeling (BIM) in the implementation phase for landscaping

 

نام نویسندگان مقاله:

MehadSayed Emara

 

نام ژورنال منتشر کننده مقاله:

Ain Shams Engineering Journal

 

تاریخ انتشار مقاله:

Available online 27 August 2021

 

استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در محوطه سازی

 

مدل پیشنهادی در این مقاله جهت بهبود چشم انداز ساختمان و بهبود کارایی از طریق تجزیه و تحلیل اولویت های مشکلات مربوط به استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان و تمرکز بر محوطه سازی در ساختمان طراحی گردیده است.

 

 

مدل سازی اطلاعات ساختمان

مدلسازی اطلاعات ساختمان

خدمات مدلسازی اطلاعات ساختمان

خدمات مدل سازی اطلاعات ساختمان

خدمات بیم

خدمات واقعیت مجازی

خدمات BIM

خدمات VR

واقعیت مجازی

شرکت های BIM

انجام پروژه های BIM

 

این مطلب را برای دوستانتان بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات BIM پیشنهادی