برای رفع خطای incorrect schema - برای رفع خطای incorrect schema در رویت - برای رفع خطای incorrect schema در نرم افزار revit -

رفع خطای رویت File contains incorrect schema

 

نرم افزار های مدل سازی و طراحی سه بعدی همگی نیاز به پردازش های سنگین دارند و اطلاعات زیادی را در خود ذخیره می کنند. در نرم افزار ها ی حرفه ای مانند رویت تنها یک خطا در داده ها می تواند باعث crash کردن نرم افزار و مشکل در باز کردن مدل شما داشته باشد. یکی از این خطا ها خطای incorrect schema  در نرم افزار رویت می باشد.

در ادامه اموزش خطاهای نرم افزار رویت، خطای incorrect schema در این نرم افزار را بررسی کرده ایم.

این خطا عموما به دلیل وجود تناقض در نسخه های مختلف فایل به اشتراک گذاشته بین اعضای گروه بیم اتفاق می افتد. اما می تواند باعث توقف ویرایش و مدلسازی توسط شما شود. تنها کاری که باید در این موارد انجام دهید این است که این تناقض را رفع کرده و فایل نهایی را از دیگر بیم مدلر ها یا از بیم منیجر خود دریافت کنید. البته راه حل های دیگری نیز برای حل این خطا وجود دارد که در ادامه بیان می کنیم.

 

برای رفع خطای incorrect schema
برای رفع خطای incorrect schema

 

برای رفع خطای incorrect schema در رویت شما می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

مرحله اول: اگر فایل شما توسط اعضای گروه بیم همکارتان تغییر داده شده است، جدید ترین نسخه این فایل را از ایشان بگیرید. ممکن است خطا هنگام تغییراتی که در مکان دیگر روی فایل انجام شده است رخ داده باشد.

مرحله دوم: اگر تنها خطا در فایل محلی شما رخ می دهد ، یک فایل محلی جدید بسازید.

 

 

این مطلب را برای دوستانتان بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات BIM پیشنهادی